Blogokaz

Tvoj putokaz za blogove

Vrijeme Oscara

2014. március 04. 17:16 - Blogokaz

Jucer uvecer su dodijelili Oscare za najbolje filmove, glumce, scenarije i tako redom. Vidio sam vijesti na BBC-u, pa sam odlucio prosvrljati malo po mrezi da vidim dodatne novosti i zanimljivosti. Pojma nemam kako, ali zavrsim na ovom http://arogantnost.wordpress.com/ hrvatskom dnevniku. Prvo sto me je privuklo je naslov: uvijek sam mislio da se kaze arogancija i nije mi nikada pala na um rijec arogantnost. Nisam ima volje da produbim koncept pa vam ne mogu reci sto je pravilno, i da li su oba izraza mozda korektna. Stil pisanja je simpatican i vesel, s ironicnim zadirkivanjima svih i svakoga, a tu je i dobra doza autoironije, sto mi se narocito dopalo. Naci cete i leprsavu poeziju o vulkanu; neobicna i nadahnuta, pomalo mozda za djecu, ali vrijedi citanja jer je kratka i sazeta.

Tako sam otkrio, u nastavku mog virtualnog putovanja, da je talijanski redatelj ciji je film osvojio nagradu za najbolje strano filmsko ostvarenje u svom govoru izmedju ostalih spomenuo kao svog idola i inspiratora i Maradonu, famoznog argentinskog nogometasa iz osamdesetih godina, zamislite proslog stoljeca, koji je dugo godina igrao u Italiji i na kraju karijere ima velikih problema s talijanskom poreznom sluzbom, a jos vecih s drogom. Bio je na odvikavanju u vise navrata po raznim bolnicama, a jednom prilikom i na Kubi gdje je sklopio prijateljstvo s tamosnjim predsjednikom. Maradona je ostao iznenadjen, ali ne i uvrijedjen, s tim gestom (to jeste sto ga je talijan spomenuo u direktnom svjetskom prijenosu) pa je stavio online jedan video gdje na losem talijanskom zahvaljuje za tu nenadanu pocast i zazelio da se sretne s reziserom, da mu osobno zahvali, a ja bih rekao i da mu ponudi jedno pivo, a mozda i nesto jace.

Sam film o kojemu je rijec sam vidio prije nekoliko tjedana, zajedno sa suprugom, kojoj je to bila repriza jer je vec vidjela projekciju u kinu i koja je s njim odusevljena. Prava umjetnost na talijanski, rafinirani nacin, rekla je jednom prilikom. Meni se svidio znatno manje. Ono sto mi je ostalo u sjecanju jeste izvanredna fotografija; kadrovi i boje su doista izuzetno lijepi i dopadljivi, ali se gotovo nicega vise ne sjecam, sto jednostavno znaci da mi nije ostavio utisak (ili bolje reci otisak, u dusi). Zabava na pocetku me je lagano podsjetila na Kusturicu i njegov nacin prikaza raspojasanosti: sjetite se razuzdanog pocetka Underground-a. Slijedeca scena koja mi se urezala u sive vijuge je ona gdje neka cura izvodi umjetnicku performansu udarajuci glavom u zid. I gotovo nista vise, bit filma i o cemu se uopce radi su mi potpuno nepoznati, a kunem se da sam posteno prosjedio u fotelji ispred televizora i gledao. Mozda tu vecer nisam bio raspolozen za nesto takvo, dogadja se.

Kada sam se umorio od oskarovaca, htio sam produbiti neke stvari u vezi s Forexom. U zadnje vrijeme sam poceo pomalo trgovati preko Interneta, za sitne pare. Vise onako za zabavu nego u nadi da cu zaraditi neku veliku lovu; za to treba veliki kapital, a i rizik je prilicno velik. Trazim neke cudne izraze i obrem se na http://forexport.blog.rs/ blogu koji nema veze s valutama, osim sto ima jednu odnosnu vezu. Na vrhu stranice jedna interesantna umjetnicka slika naslovljena Kockar i dama. Upravo to sto sam veliki ljubitelj slikarstva me je zadrzalo i natjeralo da prelistam sadrzaj. I naslovi clanaka su vrlo originalni, a narocito me se dojmio auspuh. Ma zamislite da neko tako naslovi neki tekst. Reko bih da je sve djelo vise raznih autora koji se smjenjuju u nadmetanj tko ce napisati vise budalastina; jesu takve ali su citljive i sluze kao razbibriga. Nekoliko komentara posjetitelja su manje vise u istom stilu i rekao bih cak i kvalitetniji od samog generalnog sadrzaja.

Evo toliko za ovaj put. Nakon sto sam ubacio clanak gledam malo one prethodne i vidim da i nisu tako losi, a ono sto me ugodno iznanadjuje jeste moja ustrajanost: svaki mjesec po jedan zapis. Nisam ni sam znao da sam tako vrijedan. Nadam se da cu tako nastaviti, bar u bliskoj buducnosti, ali iz iskustva znam da ce se entuzijazam neizbjezno umanjiti s vremenom; isto kao sto se dogadja i s ljubavi.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogokaz.blog.hu/api/trackback/id/tr535843310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása