Blogokaz

Tvoj putokaz za blogove

Mrlja

2013. december 31. 16:43 - Blogokaz

Danas je zadnji dan stare godine. Veceras se ide kod prijatelja i sve je spremno: sarma, orehnjaca, london stange i dvije boce vina. Za predjelo, nareske i servis ce se pobrinuti domacini. Dolazi jos jedan zajednicki poznanik (nas petoro smo zajedno napravili nekoliko putovanja)  i dovodi sa sobom sina od 35 godina; decko nije uspio naci bolje drustvo od nas. Imaju i kamin u kojemu ce zavrsiti badnjak koji je bio namjenjen prethodnom religioznom blagdanu, ali u tom slucaju nije bilo vatre. Prije nekih mjesec dana je kod nas bila dosta jaka oluja i popadalo je dosta drveca. Prolazeci tako kroz obliznji park nasao sam prekrasan panj od jednog drveta koje je palo i koje su nasjekli vatrogasci s motornom pilom. Tako sam unaprijed bio spreman za proslavu.

Za drustvo i druzenje se treba pripremiti pa sam tako malo virtualno prosetao uz pomoc mog prijenosnog racunala i na http://viceviplavuse.blogspot.com/ pronasao obilje viceva o plavusama i ostale tipologije koji ce veceras dobro doci da se razgali atmosfera i uveseli raspolozenje, kako to prilici za proslavu Nove godine. Dnevnik koji ovdje spominjem nije sasvim posvecen temi po kojoj ima naslov. Stari clanci su kongruentni s motivom koji se ocekuje, ali najnoviji nemaju puno veze. Zadnji post od prije tri dana, prvi je od 2006. godine, je u biti jedna naucnofantasticna prica, ili bolje receno dio nje, koja govori o zatvoreniku preseljenom na jednu planetu koja ima ulogu zatvora. Citajuci je moze se naci kritika nase civilizaciji i nacina kako su tretirane ljudske slobode i prava. Jako dobro napisano i prenasa u ambijent straha i nelagode, kao da se paralelno radi i o prici strave i uzasa koji nam stvaraju nase misli i masta. Vracajuci se u nazad nalaze se vrlo nehomogeni sadrzaji ali interesantni. Ima i jedan putopis iz Omana s jako lijepim video zapisom.

Blog u prethodnom poglavlju je nasao svoje utociste na jednom od najstarijih i najrasirenijih besplatnih mjesta za drzanje takvih stvari, to jeste na blogspot-u. To je svojedobno bila nezavisna kompanija, jedna od preteca web log kulture, ali je poslije kupljena od jednog od giganata informatike. Kupac je bio, a sada je vlasnik, Google. Na vrhu stranice je uobicajeni menu koji nudi da se prijedje na neki drugi dnevnik s istom domenom. I tako, nakon sto sam dosta detaljno pogledao sto je bilo za pogledati i procitati, kliknem na jednu takvu opciju i nadjem se na http://przawebmastere.blogspot.com/, neka vrsta prirucnike za one koji rade i promoviraju site-ove. Utemeljen je u rujnu 2007. sto vec govori o odredjenoj kvaliteti: mnogo njih otvori nesto slicno, bave se projektom par mjeseci ili godinu dan i poslije stop.

Moj interes za ovakve predmete nije jako izrazen, ali kako sam upravo kreirao ovo sto citas, pomalo me je zainteresiralo. Imam na svom browseru instaliran Google Toolbar i u osnovi znam sto je na primjer Pagerank, ali sam ovdje nasao bitna produbljenja pojma i moje shvacanje je jako poraslo. Napisi obradjuju i samu bit plasiranja na pretrazivacima i problematike koji potrebni rad moze izazvati, te procedure i savjete da se izbjegne kaznjavanje jer bi neki postupci mogli biti shvaceni kao varanje i prevara. Istovremeno je sve jako komplicirano i iznimno jednostavno, kao sto je to i sam zivot: zavisi s koje tocke gledista se promatra. Moj zakljucak je da je autor uspjesan na informatickom podrucju i da je zaradio puno novaca, pa sam iz tog razloga stavio njegovo djelo medju moje omiljene linkove. Nikada se ne zna da mi jednog dana kakvo njegovo razmisljanje i analiza nece otvoriti novi svijet koji za sada ne poznajem i ne uspjevam iskoristiti.

Daj da za kraj objasnim naslov; sigurno cu se i ja za par eona pitati kako je nastao jer ce moja memoria oslabiti. Dva prikazana bloga su udomacena na blogspot-u, a spot ima puno znacenja i nisam siguran na sto je tovno mislio kreator kada ga je stvorio. Jedno od znacenja je i mrlja i evo objasnjenja misterioznog imena ovog clanka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogokaz.blog.hu/api/trackback/id/tr735719029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása